Sifa2021 Arkadaşlar merhaba bebeğim 7 aylik oldu beşiği ahşap artık küçük geliyor atlamaya çalışıyor bizde değiştirelim diyoruz kullanıpta memmun kaldığınız park yatak markası varsa almak istiyorum bir de mama sandalyesi tavsiyesi
SakineZehra Sifa2021 park yatak kullanmadık kızımda heyner marka küçük bi anne yanı almıştım onda da beş altı ay zor yattı kendi odasına geçirdim bende karyolasında yatıyor şu an . Mama sandalyesi de ikea kullanıyoruz çok memnunuz .
Deletedmom27337 Sifa2021 ben mamma marka aldım park beşik memnujum. Mama sandalyesi de baby care flex lüx aldım tavsiye ederim
bankacianne34_ Sifa2021 park beşiğimiz nuna cok cok memnunum mama sandalyesı kesınlıkle ikea hem portatıf az yer kaplıyor hemde hafıf 😄
Betul055 Sifa2021 joie marka park yatağımız var 9 aylıktı koyduk 2.5 yasında hala yatıyor. Mama sandalyesi de ikea antilop
laktas Sifa2021 mama sandalyesini en ucuzlarından tavsiye ederim taşımak kolay oluyor. Diğerleri hantal kalıyor. Park yatak kraft almıstık memnunuz