Polina Kızlar kuzenim doğum yaptı 35 40 gün oldu epiduralli alt karnını hala hissetmediğini söylüyor iğne batması vesaire hiç his yok sizde nasıl aynı mı acaba
Aygnnezgii Polina Normal hissetmemesi bende sezeryan oldum hem belden hem damardan narkoz yedim uzun süre dikiş bolgemi hissetmedim uyusuktu
Koala06 Polina 4 ay oldu doğum yapalı sezeryan dikişinin olduğu bölgeyi hala hissetmiyorum canım normal bi süre daha devam eder. O bölgeyi uyarmak lazım his kaybının geri gelmesi için internettr videoları vardı onları izlesin
zeynepbalci Polina sezeryan ise epidural değil sipinal oluyo benim bildiğim ve his kaybı çok duydum oluyomuş uzun süre hatta
melrosee Polina Epidural ile bir iligisi yok, alt karın hissizliği ne yazık ki uzun bir süre kalıyor sezaryen doğumdan sonra 🌸
Busra3883 Polina bende epidural oldum ayni bende hissetmiyorum oraya dikununca hic his olmuyor yada degisik bisey hissediyorum
Yamanikomm Polina cok normal ki neredeyse bes ay olucak hala uyusuk hissetmiyorum doktorum bir seneye kadar normal dedi bana panik yapmayin yani🌸 cok gecmis olsun
bikerem Polina 10 YIL oldu halaa hissislik var,ancak 10ay once yine sezeryan oldum hissizlik omur boyu gider herhalde. Ama olumsuz birsey yapmiyor,yani bana bi dezavantajı yok