Ayseeeeedoruk Oğlum el ayak hastalığına yakalanmış 3 yaşında . Nasıl atlattınız öneriniz varsa çok sevinirim . Birde oğluma şurup içirmiyorum 😞 acaba içmesi için ne yapabilirim . Zorla versem kusuyor 😞
Bsrdlkc Ayseeeeedoruk bizde yeni geçirdik çok zor bi hastalık doktor ilaçları aksatmadan kullanın hemen atlatırsınız inşallah