EsraZeynep06 Kızlar Ankarada yasıyorum 25 günlük bebeğim var ilk günden beri fazlasını sağıp buzluga attım sütü gelmeyen ihtiyacı olana vermek isterim
Ebruli101 EsraZeynep06 Ne güzel bir şey yapıyorsunuz geçen ki anne sütünün poşetini kaçtan satayım postundan sonra bunu görmek iyi geldi 🥰
DOLANDIRICI EsraZeynep06 Ne kadar iyi kalplisiniz keşke daha önce gordeydm sızı sütüm kesildiğinde ama şimdi artık mamaya başladım
EsraZeynep06 Ebruli101 Allaha şükür dütüm cocuguma yetiyor fazlasını atıyorum buzluga lazım olur diye bekletip zamanını azaltmak istemiyorum acıkcası kesilirse de sütüm Allahtan hersey umarım ihtiyacı olan birine verebilirim cok mutlu olurum
Ebruli101 Bebegimm1 yok kız birisi istiyormuş bebeğine poşetini kaçtan vereyim diye soruyordu bulamadım bulsam etiketlerdm