Canim ben doğum yapalı 4 ay oldu ve kizim mamayla beslenyir hic sutumu icmedi . Son bir aydr saçlarım cok kötü dokuluyo saclrm on tarafları cok kotu topluymyirm sc kalmamis doktora gttim tahlil su bu derken vitaminszlk dedi . Birde 6 . Aya kadar doktor normal dedi hormanlardan kaynaklnyormus. Bizim buralarda sac dökülünce bebek anneyi tanıyo derler.