smaktroll Hanımlar ben geçen ay düşük yaptım henüz 5 haftalık vardı yoktu bu ay 4 gün geçikiyor normalmi bu arada korunuyordum geri çekilmeyle olma ihtimali varmi 3 gün önce test yaptım çıkmadı ..? Yoksa düşük sonrası gecikme normlmidir