Elifelif00 bence gayet normal parçacıkların olmasınında doktorumuz normal olduğunu yeterince doyduğunu söylemişti kusmada aynı şekilde bebekler doyduğunu bilmediği için oluyormuş fazlalıkları çıkarıyor yani telaş yapmayın sakin olun 🥰 ara ara mukuslu kaka yapabiliyorlar