Kızlar bebeğime sütüm yetmiyor artık neler neler yedim içtim ama az geliyor, başlarda iyiyidi şimdi iyice bitmek üzere. Bebeğimde sürekli ağlıyor daha önceden sağdığım sütlerden verince sakinleyip uyuyor. Stokladıydığım sütlerde bitmek üzere. Bebeğini bu aylarda sadece mama ile besleyen var mı ? Ve hangi mamayı kullanıyorsunuz?