Minikuzu Siz bilirsiniz tabi ki :) ben doğla olan ve güçlenmesini sağlayacak şeyleri kullanıyorum açıkçası .. hindistancevizi yağı gibi papatya suyu gibi kendimde 10 yıldır kullanıyorum bunları herkeste saçımın nasıl bu kadar canlı , gür ve parlak olduğunu sorarlar :) şimdi de kızıma diyorlar nasıl bu kadar yumuşak diye :)