Bebeğim 3.5 aylık doğdu doğalı mama yemez benide emmedi çok uğraştım ama almadı mememi. Doğdu doğalı uğraşıyorum her 3 saatte bir bana eziyet onada eziyet kucağımda gezdirerek besliyodum ama artık kolum o kadar ağırıyo ki tutamıyorum zaten 1 saatte yer oda ağzına sıka sıka. Uyutup yediriyodum bu sefer uyanır uyanmaz bütün yediğini çıkarıyo. Allahım kendimi çıkmazda hissediyorum 3.5 ayda bittim tükendim Allah daha büyük dert vermesin ama çöktüm artık. İnsanların normal yaşadıkları durum benim için bi mucize daha kendi cak cuk emdiğini aanartmıyorum 5 kereden fazla görmedim. Robot gibi dolaşıyorum artık hiçbişeden zevk almıyorum bıktım hayattan.