Ozgekarakoc Kızlar kızım 10 aylık kaç gündür uykusu olmasına rağmen uyumuyor uyusa da çok az uyuyor sizde de aynı sorun var mı
iyilik80 Ozgekarakoc bizde 10 ayligiz bu gece 30 defa kalkmisimdir 🤯🤯🤯zaten 15 gundur duzgun uykumuz yok gunduz 2 uyku yapiyir biri 1 saat en fazla biri 30dk surekli oyun istiyor yada agliyor. Cok zor bi donemden geciyoruz🤦♀️🤦♀️
Miniminnak22 Heralde en zor geçen ay 10. Aydı bizim Bide tam sıcaklara denk geldi Uyku gözlerinden akıyo uyumuyo, 10 dk sonra ağlaya ağlaya uyanıyo, gecede 6 kere rahat uyanıyodu. Ayda düzelmeye başladı
Nida1404 Ozgekarakoc Miniminnak22 Ozgekarakoc Miniminnak22 iyilik80 Merhaba kızlar bebeğiniz kaç aylık doğdu. Bu ataklar düzeltilmiş aya göre mi oluyor yoks doğduğu günü mü bazalıyosunuz? Benim kızım 11 ay 14 günlük fakat 37+4 doğduğu için atak hesaplamada 11 aylık olarak bazalıyorum dopru mu yapıyorum. Benim kızımda sizin bebekleriniz gibi 10.ay atağı mı yoksa 1 yaşa az kaldı öncesi atak mı anlayamadım
Ozgekarakoc iyilik80 bize öyleyiz geceleri sık sık kalkıyor illa memede uyumak istiyor memeden ayırınca ya uyanıyor hemen ya da 1 saat çekmeden uyanıyor bende artık yanıma alıyorum
Miniminnak22 Ozgekarakoc aynı bizde böyleyiz ya. Odasını önceden ayırmıştım ben ama artık yatak odasında yatmayı unuttum. Gece kalk yanına git, uyut yatak odasına geri gel. Tekrar tekrar olmuyor
Ozgekarakoc Nida1404 benimki de 10 ay 3 günlük 39+1 de doğdu sanırım doğduğu haftasına göre hesaplanıyor ataklar ben öyle biliyorum
Ozgekarakoc Nida1404 10. Aydan sonra büyüme atakları daha sert geçiyormuş bir yerde öyle okumuştum benekler daha hızlı büyüdüğü için
ENA Ay cok zordu, fakat 11. Ayda düzelmeler başladı, 11 buçuk aylıkken hayatının ilk deliksiz gece uykusunu yaptı. Simde 14 aylık, atakta değilse, hasta değilse, yattığı yer ve ortamdan memnunsa gece uyanmıyor çok şükür. Sabredin geçecek ve her sey eskisinden de güzel olacak inşallah🙂 bizim gündüz uykularımız da 40 dakikayı geçmezdi, bu ataktan sonra 1 buçuk saatlere uzadı.