Musmutluanne Kızlar halk arasında aşerme denen tıpta mastit denen şeyden oldum napcam🤦🏻♀️ Ateşim 39!parol içtim düşmedi
ozdmrgmz Musmutluanne internetten araştırdım şimdi göğüsün sağılması gerekiyormuş, yine de geçmezse doktora danışmak lazımmış.
Ballilokmaayse Musmutluanne çok geçmiş olsun.öncelikle mastit olan göğsünü ılık duşta ov sonra sağ ve o sütü dök canım.ertesi gün de o höğsüne soğuk kompres yap ve sağ göğsünde kü sertlik gidene kadar rahatlayana kadr bu işlemleri uygula
Baharkuzey Musmutluanne aynı şeyi geçen hafta oldum göğsümde şişlik ağrı kızarıklık ateş hepsi vardı göğsüne sıcak soğuk kompres uygula sıcak duşa girip elinle masaj yap sıcak kompresten sonrada sağ hemen o kanalı açman lazım eğer geçmezse yarın felan mutlaka doktora git ki ilerlemesin ben sıcak du torbasıyla masaj yapa yapa elimle önce sonra makinayla sağarak hatta bebeğin uyanıksa emzir hiçbir makine bebeğin çekiş gücü kadar kuvvetli değil
Duruu Musmutluanne bebeğini tersten emzirmeye başla fırsat buldukça da lahanayı dolapda soğut göğsünü kapla soğukluğu geçince başka bitaneyle değiş sürekli aynı şeyi tekrarla bi kaç gün tekrarla
Mrv_arbaci İlk defa duydum bilemiyorum canım ne diyeceğimi aşerme benim bildiğin canının bişeyler istemesi değilmi ateşinin çıkmasını anlayamadım geçmiş olsun
BiciNanaMusi Canım defalarca oldum. O göğsünü acman lazım ova ova masaj yapa yapa sağmaya çalış açılır biraz açıyor ama başka yolu yok birde açtıktan sonra sürekli sagman lazım duz3nli olarak saatini kur unutma yoksa kesilir süt benim tek göğsüm tıkandı o yüzden
Piyenses Musmutluanne anca antibiyotikle geçti Allah yardımcın olsun.sabaha kadar bekleme hemen acile git.saat geçtikçe ateşin artar.ben evde tek başımaydım havale geçirmediğime dua ettim.sürekli duşa girdim tir tir titredim üşüdüm.klimayı 30 aldm hala üşüdüm meğer ateşim 39 olmuş.bekleme acile git bacım
zurgun Musmutluanne aynen canım sabaha kadar uyuyamadım şu anda koltuk altı pozisyonunda emziriyorum inşallah iyi gelir 🙏🏻