sultz benim başıma aynı şey geldi. Sağ göğsümü emmiyordu sarılığı arttı, hastanede kaldıgımız süre boyunca sağıp verdim. Daha sonra büyüdükçe kabul etti. Artık iki göğsümü de emiyor. Sizde şimdilik sağıp verin ilk sütler cok önemli yeter ki beslensin. Sarılığı idrar ve kaka ile atıyor 🙁