benmikise öle 20günlklen bir başladı gündüz sıfır uyku sabah 9akşam 9 kolik dediler aöa deli dedli ağlması yoktu kakalarını takip ettim mukus ve ishal gibi sıvı çok pnu da normal dediler çoçuk doktorları bende tatminn olmadım alerjiden şüpheledim alerji doktoruna götürsm 15günü geçti oldu süt diyetindeyimşu an 2ay 5günlüğüz ve çocuk gündz 3uyku yapmaya başladı kolilk diye yolluyor iyi takip edin bebeğinizi