Bir ara kullanmayı kestim inanılmaz salyası oldu. Sonra yeniden taktım. Diş dönemindeyiz ilk dişini çok şükür çıkarttı. Çok zorlamadı bizi ilk diş. Huzursuzluk oldu sadece o kadar. Kehribardan mı bilmiyorum ama kolyeyi uzun süre çıkartmayı düşünmüyorum ☺️