Beyzayldz Merhaba bebeği için mikrodalga kullanan var mı? Çorba ısıtıcam ama kullanıp kullanmamakta kararsız kaldım görüşleriniz nelerdir
Kumsal-Arden Beyzayldz kullandım kullanıyorum kullanacağım ☺️ Çok pratik bence 👌 önemli olan ısıtılan yeniden ıstmamak gerekiyor
Mom9870 Zelisblt Hangi marka kullanıyorsun? Ciddi anlamda işini görüyor mu yoksa çokta gerek olmayan bir şey mi? Bu aralar aklımda.
Beyzayldz Mom9870 Samsung markası. Ciddi anlamda işimi görüyor sürekli kullanıyordum memnunum ama bebeğim için hiç kullanmadım
Zelisblt Mom9870 arçelik marka kullanıyorum, gerçkten çok işime yarıyor, mesela bir tabak yemek için koca fırını çalıştırıyorum 1 saat yada tencere fln kirketiyorsun. Direk koyuyorum 1 dk da sımsıcak yapıyor hiçte kurutmuyor çok memnunum