Kizlar 17 gunluguz bı kaç gündür yoğun gaz sancısı yaşıyoruz neler yapabilirim geçen gün acile gittik 15 günlük diye gaz damlası vermediler bir ay olmadan onermiyorlarmis kaynanamlar kimyon çayını hem kendin iç hem bebeğe ver diyorlar ama ben doktora sormadan vermek istemiyorum neler yapabilirim öneriniz var mı