aylizinannesiii Kızlar kizim bronşit başlangıcı olmuş doktor bricanyl şurup verdi iyi geliyor mu kullananlar var mı başka ne yapılabilir balgam için😔
QueenOfDisaster aylizinannesiii benim oğlumda öksürüyordu doktor onla birlikte iki tane şurup daha verdi 3 4 gün kullandık geçti öksürüğü çok şükür
CatBoy aylizinannesiii Geçmiş olsun öksürük refleksi vererek balgam çıkmasına yardımcı olur iyi bir ilaç kullanın daha da ilerlemesin 🌺
Egeanul aylizinannesiii şiddetli öksürüğümüz vardı balgamlı geçti çok şükür sadece balgamı kaldı bunun içinde antibiyotik şurup kullanıyoruz macrol
aybarsmomm Canım bizimkide grip doktor banada bu şurubu verdi fakat almadım pekmez içirdim hemen rahatlattı yavrumu sende deneyebilirsin
aylizinannesiii aybarsmomm İcmezse iyice ciğerlere iner diye korkuyorum balgam kusuyor çünkü😔 pekmez hangi marka aldınız peki
aylizinannesiii Evde nasil böyle bronşit oldu bilmiyorum salgın var grip enfeksiyon diyor doktor bilemedim yani 😔
aylizinannesiii aybarsmomm Buradaki sokakta gecen oksuruyor giden oksuruyor sokagada çıkarmıyorum doktor mikrop gribi ala ala büyüyecek endişelenme dedi asiri panik oluyorum hastalanınca
aylizinannesiii QueenOfDisaster Ya geciriyor mu bricanyl bende eczaneden alacagim bugun tarım ölçek ver dedi nasil vereceğim ölçüsünde yarımı peki sizede cok gecmis olsun 🥰❤
QueenOfDisaster aylizinannesiii günde 3 kez yarim ölçek verdim canim sağol Allah razı olsun Rabbim senin bebisine de şifa versin
aybarsmomm aylizinannesiii sabah akşam 1 tatlı kaşığı verdim. Bizler küçükken öksürdüğümüzde annem verirdi hemen geçirirdi gerçektende çok fark etti geçti gibi bir şey 2 günde. O yüzden şurup değilde daha doğal şeylerle iyileştirmek istiyorum yavrumu
aylizinannesiii aybarsmomm Bendeki uzum pekmezi organik degil ama hazir 😔 cok guzel yapiyorsunuz valla cevaplarınız icin cok tesekkur ederim ❤❤❤
aylizinannesiii Guzell anneler bu şurubu kullanan yok mu cok balgam kusturuyormuş fikri olan yok mu😍😍
Eymencvk aylizinannesiii tam aksine öksürüğü kesti balgam kusmasıda olmadı burun temzledij o şeklde atti balgamı ve kakadan attı
aylizinannesiii Eymencvk 11 aylik yarim olcek dedi tatlı kasindann biraz az verdik cok mu olmus oluyor canim cok tesekkur ederim Allah ne muradın varsa versin icimi rahatlattinn ❤❤❤