Leyla2763 Prima günlük rahatlık kullanıyor musunuz uzerinde yazılan kilo ile bebeğe giydiğimiz zaman uyumlu olmuyor hep küçük kalıyor bezler bu ay yine alacağım 6 aylık bebek için 5 numara büyük mü olur acaba şu anda 4 numara kullanıyoruz
atlaspasa Leyla2763 ben kullanıyorum. oğlum 17 aylık en son 11300 grdı. 5 numara kullanıorum tam oluyor. 4 ve 4+lar küçük geliyor. kaç kilo bebiş?
balyanakannesi2 Leyla2763 Biraz küçük evet oğlum 10 kilo 9 aylık biz 6 numara kullanıyoruz. Ama 7 numarası yok sanırım sonrasında başka bez arıcaz sanırım
Leyla2763 balyanakannesi2 yaaa evet ya çok kötü bı durum çünkü başka beze alışması ne bilim umarım pişik olmazlar
balyanakannesi2 Leyla2763 Ben arada denemek için Molfix aldım primaya en yakın oymuş pişik yapmadı şükür. 6 yı kullanmayı bırakınca molfixe geçicem
KoalasMom Leyla2763 Bedenine tam oturuyordu boyu uzun kalıyordu çok az onuda göbekten kıvırıyordum hafifçe