Merhaba canım anneler öncelikle acemi bir anne olarak buradan çok şey öğrendim çok teşekkür ediyorum. Sorum veya sorunuma gelecek olursam bebeğim 3 aylık anne sütü+ mama ile besleniyoruz, mamayı Medela calma biberon ile veriyorum 1 aydır öncesinde eds ile veriyordum daha önce hiç sorun yaşamadım ama iki gündür dik beslesem bile yavrumun boğazına kaçıyor çok korkuyorum burnunu da açıyorum sürekli ama klimadan dolayı galiba daha sık açmam lazım sizce nedeni ne olabilir deneyimli anneler ? Bana bir yardım edin.