Nilaraa ben üç kere gittim bozkurta derenin kenarındaki sitelerde kuzenim oturuyordu orda kalmıştık.Şimdi görünce içim acıdı çok üzüldük.Ölü sayısı da 800 falan dedi kuzenim çok arkadaşını kaybetmiş cesetleri sahilden toplıyorlar dedi.Rabbim ölümün bile hayırlısını versin allah bidaha yaşatmasın