Yoncaz bende de boyun ve bel fıtığı aynı zamanda omurilik düzleşmesi var. Kangurunun aşırı rahat olduğuna eminim ama 30dkdan fazla taşıyınca belim ağrıyor. Tabi bide hamileyken 20kg aldım. Kilonunda etkisi vardır diye düşünüyorum🤦🏼♀️ Bebek arabasıylada market içinde dolanmak zor oluyor. Artık forever Getir/Banabi 🤷🏼♀️