ReisinKizi
Büyürkenki eksiklikleri bence temel ihtiyaçlar grubunda, o anı ilgilendiriyor yani. Birikim ileride eğitimi için yapılır bence 😃 Babam öyle yapmış sağolsun, liseye başlayıp okuyacağım belli olduktan sonra biriktirmiş, üniversitede şehirdışında okurken hiç sıkıntı çekmedim. Biz şuan birikim yapamıyoruz oğlumuz için ama ileride eğitimi için yaparız.