Kızım 8 aylık dün mamaya geçtik çünkü 2 ayda sadece 400 gr almış geceleri doymuyor sürekli ağlıyor emmek istemiyordu dün sağlık ocağına gittik ve az kilo aldığı öğrendik gündüzde emmiyordu zaten sadece ek gıda. Biberon sevmeyen bir bebek nasıl sevdirebilirim hipp kullanıyoz mamayı yardımcı olur musunuz