Hawaxx Kızlar mamayı ben biberonla verdim biraz sulu 100 cc içti bu mama ne kadar tok tutar ve kullanıp memnun olanlarınız varmı ayrıca içine 1 tatlı kaşığı pekmez atabilirmiyim bı zararı olurmu daha doyurucu olması bakımından cevap verirseniz sevinirim ☺️
Hawaxx Oykuaygun paketinin üzerinde sulu da yapabilirsiniz yazıyordu 4 ölçek kattım o kadar da sulu olmadı zaten biraz icilebilcek kivamdaydi o şekilde daha rahat oldu aslında öteki türlü yemiyor ağzını kapatıyor
Oykuaygun Hawaxx başlıkta yazıyormuş zaten çok pardon 🤭 ne zaman vermeye başladınız. 4 aydan sonra gece maması vermeyi düşünüyorum ama önerir misiniz
Hawaxx Oykuaygun Benim arkadaşım 4. Ayda vermeye başladı şimdi çocuğu herşeyi yiyo Benim kızım 6. Ayın başında başladı zor yediriyorum o da doktor tavsiyesi ile başladı muhallebi yoğurt 4. Aydan itibaren verdi herhangi bir skntı olmadı kayısı hoşafı felan da veriyordu biraz kabız olmasın diye bence verebilirsiniz you tubeden bakıp 4. Ay tarifleri verebilirsiniz