Dykdyk 05ay05az20e1sra14na9di3r27 Valla ben kasımda korona oldum 2 hafta önce hamile olduğumu öğrendim ama düşük yaptım
Neslihanbew 05ay05az20e1sra14na9di3r27 temmuzda korona oldum Kasım’da hamile kaldım şimdi 10 günlük olduk bile ALLAHA çok şükür :)
TugceRain Ben koronayken hamile kaldım. Sıkıntı da olmadı. Çocuğumu sağlıklı bir şekilde kucağıma aldım.