Sabah 7 de pazara gittim. 30 kilo konservelik domates, 5 kilo fasulye, 2 kilo bamya aldım. Bismillah diyip başlıycam Allahın izniyle. Önceden geçen aylarda da barbunya, bezelye koymuştum. 2 yemeklik de börülce. Kışlık buğdayımı öğüttürüp bulgurumu da hazırladım, turşuyu ve közlenmiş patlıcanla biberi haftaya yapacam Allah izin verirse. Biber salçamı da kayınvalidemden alıcam.geri kalanların hepsini karınca Eda tek başına yapcak😄 sizler neler koydunuz?