Ben de az önce okudum çok üzüldüm. Manisa da oturuyorum 38 günlük bebegim var. Basta benim de sütüm kesildi sonra tekrar geldi. Meme reddi dolayısıyla surekli pompa ile sagip veriyorum . Sadece 1 poşet birikti buzlukta. Keske daha fazla olsaydı da yardımcı olabilseydim