Eliffffffffffff 😂😂😂 13 aylık kızım, 1 aydır zeytin veriyorum hatta geçen hafta onun için az tuzlu zeytin aldım. Bu sabah gülesim geldi, dediğiniz gibi kabuğunu soyup parça parça kopararak önüne koyuyorum ki kabuğunu soymak zaman alıyor. Önüne koyduğum her parçayı saniyesinde alıp ağzına atıyor. Benim düşüncem önüne bir zeytin hazırlayıp koyayım o yerken ben de birkaç lokma yerim’di. Ama görünki kızımın hızına zeytin yetiştiremedim. Arada salatalık koydum da onu yavaş yiyince bana zaman kaldı. Yani bizde de böyle bir zeytin aşkı var. Zeytinleri bitince zeytin tabağını işaret ediyor. 5 tane yedi bu sabah. Daha fazla soysam daha fazla yer muhtemelen