Ela0 Bebeğim 10 aylık ellerinden tutup yürütüğümüzde sağ ayağının parmaklarına basıyo( sola tam basıyor) bunun sebebi ne olabilir pazartesi günü doktara gidecez ama gene de bir bilgim olsun ayağında sorun olabilir mi !!!!!!
Leylahanli Ela0 normal bu durum benim büyük oğlumda basmaya başladığında öyleydi sonra sonra tam bastı ikisinide canını sıkma sen yine sor dr a
Melekk_0720 Ela0 bence sprun yok digerini basiyor oburunu topuguna basamiyro galiba anladigim kadar siz goturun ama bence sprun yok belkide korkuyodur belkide oyun yapiyodur