Sayekus 24 Nisanda doğum yaptım, 2 buçuk ay sonrasında regl oldum. İlk başta pembe akıntı şeklinde geldi sonra kanamaya dönüştü . Normalde çok kanaması olan biri diilim ama ilk adetim çok çok yoğun oldu, ikincisini oldum biraz daha azalmıştı ama yinede çoktu. Muhtemelen o 9 ayın birikmişliği gidiyor vücuttan