Bence asıl çözüm sıvı alımını arttıtmak. Bızde az su ıçıyoruz 10.5 aylık kuru mryve kayısı vs fayda etmedı onun yerıne taze uzum ıncır bunları sulandırıp blendır yaptım o şekilde sıvı alımına katkı sağladım bununla bırlıkte kabak fasülye gıbı sebze yemeklerıne agırlık verdım ıkı gundur ıyıyız umarım böyle gıder