papatyam2019 yavrusununannesii kızım 23 aylık hala kapanmadı doktor kanına baktı tiroidlerine baktı herşeyi iyi sıkıntı yok kapanır dedi
Portakalkokusu Ya bizimkisi 9 aylık ama dogdugunda da çok genişti , sizinkisi de oylemiydi . Bu arada 2 yaşına kadar süresi varmış doktor öyle söylemişti
yavrusununannesii Pamukhanim elinle dokununca anlaşıyor yumuşaklık varsa açık bide zaten atar damar gibi dikkatli bakarsan
1prens1prensess yavrusununannesii 18 aylık aşısında ebemiz kapanmadığını söyledi bizede çock doktoruna göster dedi çocuk doktoru nörolojik bölümüne git dedi gittim doktor normal olduğunu 2-3 aya kapanacağını söyledi zaten kesin kapanması 18 ayı buluyormuş bizim çok çok az kalmış korkulcak bişi yok demişti doktorumuz
herseyguzelolacakk yavrusununannesii zaten 18 aya kadar kapanıyor diye biliyorum. Anca kapanır bence acele etmeyin
Mlke301020 yavrusununannesii 18 ayına kadar kapanması gerekiyor diye biliyorum. Bizimki de çok erken kapandı 5 aylıkken
Sarikuzumalp yavrusununannesii 2 yaş hala kapanmadı 🤷♀️ doktor baş çevresini ölçtü çok az küçüklük var kapanmaması daha iyi baş çevresi az küçük olduğu için dedi zaten çok az kalmış kapanmasına sorun yok dedi.
Nisa_Ada_Momy_Dilsad yavrusununannesii kızım 20 aylık 1 ay önce gittiğimizde 1 e 1 di.kızımın zeka gelişimi konuşması sağlığı yerinde.doktor d vitamini yaz kış verin dedi.