Aysima_025 Kızlar 2 ay 20 günlük bebeğim var beni emiyor ben artan vakalardan çok korkutugum için aşı vurulmak istiyorum bebeğime bir yan etkisi olur mı şehir dışında olduğum için çoçuk doktoruma soramıyorum
mavibahar1 Aysima_025 doktorum ol dedi 2 dozu da oldum. Bi sıkıntım olmadı. Emmeye devam ediyor. 🤷🏻♀️
Serrax Aysima_025 2,5 aylıkken 1.doz biontech oldum,4 aylıkken de 2.dozumu. Sıkıntı olmadı hemen emzirdim inşallah ilerde de problem oluşturmaz
Hbbknk Çocuk doktorum özellikle olmamı söyledi emerken antikor senden geçer dedi oldum ilk dozunu bebeğimde herhangi bir değişiklik olmadı çok şükür
Sevinc24 Uykucu hangi aşı oldunuz doktorlar hangisini öneriyor benim kızımda 3 aylık bu hafta olmayı düşünüyorum
Aysima_025 Ben şimdi kadın doğum doktoruma yazdım ol annesi dedi galiba olacağım hasta olup çocuğumdan ayrı kalacağıma olayım daha iyi düşünüyorum