Becausefirstmom canim sana ver yada verme demek bana dusmez. Lakin ben verdim. Once uzun uzuna araştırırdım su verirsem ne olur diye. Cunku kesinlikle vermeyin diye be algi var. Sonra arastirmalarim sonucunda suyun bebegin karnini doyurcagini bu yuzden yeterince beslenemiyecegini ve gelisemeyecegini ogrendim.. bende o zaman emzirdikten sonra bir cay kasigi veririm dedim. Hicbir zaman emzirmeden once vermedim.. sonra arttirdim 3 aylikken 1-1bucum tatli kasigi 4 aylikken 2-3 tatli kasigi maksimum (bebegim isterse tabiki) 5. Aydan sonrada istedigi kadar. Ve benim bebegim su an 8 aylik. Masallah subhanallah kilosu da gelisimi de cok iyi. Siseden bardaktan kasiktan heryerden su icer suyu cok seviyor..tercih senin. Senin icine nasil siniyorsa oyle yap tabiki ama ben verdin