SalEz ya benim kızım 8 aylık en son 6400 dü kilosu doktorumuz raporlu mama yazdı biberon almadıgı için onuda içmedi bilemiyorum belkide mamalar yüzünden almıyor biberonu da cünkü su içiyor alıstırma bardagından. Brnde hep hipp aldım bir kez aptamil kullandım ama bütün mamalar çöpe gitti malesef. Kaşıkla mı deneseniz ben hipp kasık maması veriyorum onu yiyor birde sabah yaptıgım muhallebiler var onlarıda tavsiye ederim