Volmine 30 aylık olmak üzere kızım. 2 ay önce denedim henüz hazır olmadığını fark edip bırakmıştım. Şimdi tekrar denedim. Kızım her şey konuşuyor ama tuvalete yapmak istemiyordu. Hayır tuvalete çiş yapmayacağım anlıyor musun? Benim bezimi bağlar mısın? Diyordu. Üç gün önce aniden karar verdim ve bezini çöpe attırdım. Artık bezimizin kalmadığını çişini ve kakasını tuvalete yapması gerektiğini söyledim tamam dedi. Çok şükür epey iyi gidiyoruz bu sefer. Bu arada arkadaşımın çocuğuda hiç konuşmuyor ama tuvalet eğitimi veriyor. Çişi geldiğinde tuvaletin kapısına gidiyormuş öyle anlıyormuş arkadaşım. Muhakkak bir sinyal veriyorlar. Kolay gelsin ikimize de☺️