Bebeğim 4ay 9günlük bir haftadır geceleri uyku düzenimiz çooook kötü her dk memede olmak istiyor bırakınca ağlıyor kıyamet koparıyor gündüzleri meme almıyor uyurken sadece emiyor, her dk kucak ilgi istiyor
aynı zamanda kolunda verem aşısı şişti dün yıkadıktan sonra tulumuna yapışmış iltihap akıp biraz 😬
bu süreçler normal mi ilk bebeğim. Harika haftalar uygulamasını kullanıyorum ama çok faydası yok