Cananaliasaf8 Kızlar emzirmeyi kesmek zorundayım bebeğim 10 ay 11 günlük Mama yı kabul etmiyor Ama yemeğni çok güzel yiyor maşallah 2 yaşına kadar emmiyorsa mama kullanmak zorunlumu acaba.
Birkucukeylulmeselesi Cananaliasaf8 anlamadım emiyor diyorsunuz ama emmiyorsa diyorsunuz benim kızımda yemek yemez mamasiyı sadece uykuda içer ben öyle denedim öylr buldum çareyi ama emer hemde baya düşkün oldu memeye 15,5 aylığız
Eali Cananaliasaf8 emzirmeyi neden kesmek zorundasınız özel değilse çünkü bende aynı hatayı yapıp sonrasında köpek gibi vicdan azabı çektim çekiyorum da şu an 2yasinda keşke bıraktırmasaydim keşke emseydi resmen çocuğumun hakkına girmiş gibi hissediyorum ki bu kadar hastalık varken onu koruyacak en mükemmel ilaç anne sütüyken mahrum etmek çok saçma
Pembepanterr Cananaliasaf8 tabi şuan çok kücük sadece yemekle beslemeniz oldukça yanlış mamaya devam en azında 2 yaş olmasada ona yakın bir süre
Cananaliasaf8 Birkucukeylulmeselesi Şuan emiyor ama kesmek zorundayım mamayı denedim içmiyor mamayı Normalde 2 yaşına kadar ya anne sütü ya da devam sütü deniliyor ya o yüzden sordum Emzirmeyi kessem şuan birşey olurmu mamada içmese Sadece normal yemeğini yese
Birkucukeylulmeselesi Cananaliasaf8 yani siz bilirsiniz ama neden kesiyorsunuz mama içmesinden de meme daha sağlıklı ben memeyide kesmedim mamayıda yani kilo almıyor diye aslında sütümde azaldımı acaba dedim ama geldiği kadar da olsa emzirdim çok şükür kızım sağlıklı hiç hasta olmadı şu ana kadar bence anne sütünğn büyük oranda etkisi olduğunu düşünüyorum
Cananaliasaf8 Eali Keyfi olarak kesmiyorum anneyim tabikide iyiliğini isterim her anne gibi Mecbur oldugumu belirttim.
Cananaliasaf8 Birkucukeylulmeselesi Mecbur kaldığım için kesiyorum yoksa tabikide anne sütü gibisi varmı Mamayı da içmiyor ne yapacağımı şaşırdım
Caglarass Cananaliasaf8 Sadece yemekle olmaz canım ya. 15 aylık bende kesmeye çalışıyorum ama devam sütü aldım. Büyük olduğu için inek sütü de veriyorum. Ama bebeğin küçük daha
Birkucukeylulmeselesi Cananaliasaf8 uykuda dene canım bizimkide öyle içiyor şimdi uyju sersemi ya da eğer çok açsa içiyor ama çoğunluk uykuda içiyor pes etme alışıyorlar