babydaisy bizde de 2 kedi biri scottish 6 yıl olacak biri siyam var o da 3 yıldır bizle. Ama rokoya mesafeliyim artık. Eve söylemek istiyoruz 5 saate getiririz diyor. Gidiyoruz yuruyuste rokella bitmiş diyor nasıl bitebilir en populeri 😂 ben en son pisi pisi miydi neydi eczacıbaşının netten onu söyledim başıma iş aldım kalın taneli yapamadım sanicat tozsuz alıştık oradan alıyoruz bazen eve de bırakıyorlar.