Taze-Anne28 bende aynı şeyi yaşadım. 4 bucuk aylıkken. Cocugum o ay 400 gram almışdı bide cok ağlardı gün icinde bence atandanmış ama dr meme +Mama yap dedi. Mama istemedi bebeğim bende sütümü arttırmak için beslenmemi duzenledim . Ped takmıyorum eskisi gibi islanmio çok az ıslanıo ama sütümün arttırdığını dusunuyorum belkide terbiye olmustur erkenden. Ay sonu kilo aliminda anlayacagim. Senin kilo durumunu kontrol et bide süt geliyormu farkediomusun emerken