FnurGokcan Caanım kızlar kullandığınız memnun kaldığınız tavsiye edebileceğiniz hamur yoğurma makinası var mı?☺️
Cns_28 FnurGokcan benim ki bosch marka 4 senedir kullanıyorum çok memnunum. Baya fonksiyonlu benimki rendesi falanda var tavsiye ederim 🌸
sntnblk FnurGokcan ben cookplus kullanıyorum baya da memnunum en uygun fiyatlı hamur makinesi ve tam bir fiyat performans ürünü.
Cns_28 FnurGokcan mum 4 serisi ama benim 4 sene önce aldığım içinno kampanyada içinde rende fonksiyonu falanda vardı. Şimdi mum 5 serileri var onlarda güzel 🌸
FnurGokcan Seatib sntnblk Rikaa Cns_28 aslında Emsanınkinin siparişini verdim ama olumsuz yorum çok o yüzden iptal etmek istiyorum, daha iyi bir şey bulmam lazım, cevaplarınız için çok teşekkür ederim🙏🏻☺️
FnurGokcan Cns_28 karacadan çeyiz için set almıştım çaycı tost makinası ve rondo senes dolmadan bozuldu🤷🏻♀️
Hum34 Ben WMF kullanıyorum. Çok memnunum. 2 sene olacak ve tık demedi çok şükür. Kek yapmak , kısır yapmak, hamur yoğurmak çok çok kolay 💕
FnurGokcan Cns_28 Karaca dan sadece fincan takımı alıyorum, çok severdim her şeyini ama aşırı soğudum
Kubra09 FnurGokcan kenwood şiddetle tavsiye ederim çok kulanmışlı kıyma çekme aparatına kadar herşeyi var Kb206 sanırım modeli