Gorkeminannesiii 1 yaş 20 günlük oglum kızlar durup durup aglıyor az önce uyandı yanımda oldugu halde çıglık çıglıga agladı odadan çıkıyım direk basıyor çıglıgı deli gibi aglıyor, 😞 Niye böyle oldu acaba varmı aynı durumu yaşayan 😓😓
minikmerinos Gorkeminannesiii Şuan 13 ay 10 gunluguz bizde ondonemden geçiyoruz hatta geçtik sayılır çok şükür. Bence normal bir aşama gözünün önünden kaybolduğunda tamamen yok olduğunu düşüyorlar. Bol bol saklanma oyunu oynayın kapıdan mesela sürekli sen burda bekle ben şimdi geliyorum diye açıklama yapıp gidin hemen geri gelin uzaktan ses verin güvende hissetsin. Birde yürüyor mu bizimki yürüyüp peşinden rahatça gelebildigi zaman ağlamayı bıraktı
minikmerinos Gorkeminannesiii bizimde aynı öyle idi geç kaldık diye korkuyordum ama bir aşınca gerisi çok çabuk geldi. 1 haftada koşar oldu nerdeyse