Ruzgarnannesi Kızlar oglumum dogum gunu yarın krom balon aldim cok zor sisirmesi pompa felan almadm bildiginiz sisirme yontemi var mi yoksa pompa mi almam lazim bir de aksamda sisirsem yarin aksama kadar sonerler mi
Prensannesiyimm Ruzgarnannesi sisirmeyi ağzımla yaptım ben zor değildi aslında başkada sisirme yöntemi bilmiyorum zor olduysa pompa alabilirsin inmesine de 2 3 ay dayanıyor havası inmiyor canım iyi ki doğumuş kucuzuk hayırlı huzurlu musmutlu güzel seneleri olsun inşallah ❤️
mustafayamaninannesi Ruzgarnannesi pipeti geçir deliğine ağzınla üfle canım inmesini bilmiyorum malesef 4 sene oldu nişandan kalan harfli balonum durur 😂😂şişik halde ağız kısmı üflenecek gibi değildi bizim zamanımızda pideyle üflemeyi nette görmüştüm ben pompayla şişirmiştim
Deletedmom0099 Ruzgarnannesi folyo balondan bahsediyosunuz sanırım meyve suyu pipetiyle 1 dkda şişirdik yine pipeti takıp içindeki havayı boşalttık sonrasında
tubbaaa Ruzgarnannesi pipetle yapmıstım ben canım ordaki deliğe geçir ordan üfle 4-5 üfleme de şişiyor zaten YouTube dan izlemiştim bende 😁
Ruzgarnannesi Prensannesiyimm cok tesekkur ederim Allah razi olsun aksamdann sisirmeye baslicam o zaman😀
Ruzgarnannesi mustafayamaninannesi yok canm onlardan degil onu biliyorum bu parlak mat felan oluyolar ya normal balona gore daha sert oluyolar onlardan
Ruzgarnannesi Deletedmom0099 hayır sekilliler degil onlari biliyorum bu parlak biraz daha sert varya onlardan bahsediyorum canm