PasaAnnesii lidyahsn biraz şans ve bünye meselesi biz memlekete gittik karşıdaki odada amca covit olmuş şükür bizde birsey çıkmadı aynı odadaki toruna da bulasmamis
mihrosum Sanmıyorum. Bız arkadaşımla aynı odada 3 saat oturduk kız 1 gun sonra covıt oldugunu ogrendı bende cok sukur bıse yoktu
lidyahsn PasaAnnesii maske varmıydı sizlerde ben de yoktu ondanda yoktu hep dikkat ederdim ya. Tabağını verip gelecem diye takmadım aksilik işte
PasaAnnesii lidyahsn kendinizi takip edin zaten 3 4 güne belirti çıkar şüphe duyarsanizda evde karantinaya alın kendinizi bende birsey yoktu ama 15gundur sokağa çıkmıyorum hiç ne olur ne olmaz birsey olmadı sukur