Benim de bebeğim 53 günlük ve eşimle pozitifiz. Bebeğim de bugün öksürmeye başladı koruyamadık sanırım😔 bol bol zencefil zerdeçal tüketin. Sık sık sağlıklı beslenin. Beslenmenizi ihmal ederseniz tüm enerjinizi sömürüyor. Hareket edecek dermanınız kalmıyor. Aralarda sürekli bitki çayı içiyorum(kuşburnu, taze zencefil, ıhlamur ve limonu bir arada demliyorum). Balın içerisine karabiber, zencefil ve zerdeçal karıştırıp macun kıvamına getirdim sabah akşam birer kaşık tüketiyoruz. Meyve ve kuruyemişte olsun beslenmenizde. İlk 5 günü kritik diyorlar bakalım bizim bugün 4. günümüz ağrılarımızın geçeceği zamanı bekliyoruz. Bir de emzirdiğimiz için parol kullanabiliyoruz. Rabbim şifa versin inşallah.