Ruzgarnannesi Yavuzegeninannesi sizin kaldirmsniz hata zaten birakin uyusun birisi sizi uykunuzdan kaldirip yemek yedirse ister misiniz😀 uyusun miniginiz acikirsa zaten kalkar kendisi
Ruzgarnannesi Yavuzegeninannesi kiyamaamm yaa sizin vicdan yapmaniz normsl siz annesiniz sabaha kadar da beslense acaba ac mi diye dusunursunuz😂icinizi ferah tutun sagligi icin uyumasi lazim siz de dinlenmis olursunuz mutlu anne mutlu bebek😊
Yavuzegeninannesi Zdk gece 1 kerede olsa besleyim diyorum askında kilo alımı iyş mi bilmiyorum 5 aylık 7.700 gram
Minik1Ege Yavuzegeninannesi acıksaydı uyanırdı benim bebeğim 3 ay 26 günlük geceleri arrık kendim uyandırmıyorum hiç acıkınca kendi uyanıyor kilosu gelişimi de gayet normal😊
Yavuzegeninannesi Minik1Ege ya bu gün içerisinde bile açlık gelmiyor aklına zorla veriyorum ben niye böyle bu çocuk
Minik1Ege Yavuzegeninannesi iyi normal ama uyku kalitesini düşürüyorsunuz uyku gelişim için çok önemli😊
Zdk Yavuzegeninannesi uykusu daha önemli şu an. Doktorum öyle demişti. Ve acıkmadığı halde uyandırdığınız için bu alışkanlık yapar ilerde uyutmakta zorlanırsınız. Benim kızım da 4 ay 10 günlük ben uyandırmıyorum kendisi acıkınca uyanıyor
Yavuzegeninannesi Damla6117 ya sorun şu işte uyanırsa süt sağmamı beklemez diye kalkıyorum aslında emse direk verirsin de
changeyourlife Yavuzegeninannesi acıksa uyanırdı zaten güzel beslemişsiniz yatmadan önce artık büyüdüğü için uzun uyuması normal annesi bu arada maşallah sütünüze bişey yapıyor musunuz çoğalması için
Yavuzegeninannesi changeyourlife yabgerçelten o konu muamma bazen çok geliyor bazen 50 bile gelmiyor sadece su içiyorum çok çok bazen biberon doluyor bazen 1 damla gelmiyor ben işin içinden çıkarsam şişede yardımcı olurum 😥
changeyourlife Yavuzegeninannesi evet öyle oluyor bende o yüzden sormak istedim ekstra bişey yapıyor musunuz diye 😀
Gizo87 Yavuzegeninannesi aynen benim de öyle 😊 200 ü görüyorum bazen ama akşama doğru 90 a düşüyor, yorgunluktan bence 😊 ben gece 3 4 saatte bir sağıyorum. Kesilecek ya da azalacak diye ödüm kopuyor. Bir kerecik uyusam ne olur acaba çok ihtiyacım var 😄😄😄
Yavuzegeninannesi Gizo87 ya sıkmıyorumartık bende öyleydim artık yettiği kadar diyorum olmadığı yerde mama veriyorum