Annesivebebesi Az önce altını değiştirirken bebeğimin poposunda nokta nokta beyazlıklar gördük.Mantar olabilir mi? Yaşayan var mı nasıl geçer acaba ?
acemi92 Annesivebebesi bnm bebegime sünnet zamanı olmuştu sudocrem kullanıyordum ona devam ettim duştan snra iyi kuruladım çabuk geçti mantar degil sanırım bu kadar çabuk geçmezdi mantar dye düşünüyorum
1ana1bebe Annesivebebesi buna benzer bişey bizede olmuştu ama biraz daha büyük ve çoktu cildiyeye gittik eczanenin yapması için karışım tarifi verdi onu sürünce geçti, pişik kremleri etki etmedi çünkü hamazinc falan