Hayalcianne asya13 ben 1 Ocakta 3000 hastaneye 3600 de doktora verdim (Tülin Kahveci) ya da tam tersi olabilir 😅 zamlandı mı sonra tekrar bilemiyorum tabi
Hayalcianne asya13 dediğim gibi zamlandıysa bilemiyorum :) 3600 de olabilir :) hatta bebeğin sonraki ilk kontrolünde ve sarılık için bir gün hastanede kalmasına ücret almadılar
Talhaninanasi asya13 merhaba biraz geç olmuş ama cevap vereyim yeni oldum isteğe bağlı sezaryen Nurettin beye 3500 TL herşey dahil bi gece kaldım