Zeynebakman Bugün doğum yapalı 11 gün oldu. Bebeğimin göbeği hala düşmedi. Bir sorun mu var acaba. Pansuman falan yapmam gerekiyor muydu? Hastaneden çıktığından beri hiç dokunmadık göbeğine. Kendiliğinden düşer dedik ama düşmedi.🤷
BarlasMomm Zeynebakman nemli kalirsa düşmez. Bizim doktorumuz bi spery yazmisti onu bulamamistuk eczaci alkol verdi sprey seklinde her gun bir kere onu sıkıp güzelce kuruttuk bir haftaya düştü. Mümkun oldugunca kuru olmasi gerekiyor banyo yaptirmadiniz dimi
uyus Zeynebakman Hic kurudumu yani düşmeye az kalıyo kurudukca. Ben hiç birşey sürmedim doktor gerek yok dedi kendiliginden düstü nemli tutma yeterli düşer ..
Zeynebakman BarlasMomm Yok banyo yapmadık. Kupkuru göbeği ama düşmüyor. Bebeğim de huzursuz. Bi banyo yapsaydık rahatlardı
BihterZiyagil Bana doktor hiçbir şey vermedi. Sizin de düşer bence yakında, 2 haftaya kadar normalmiş
Happyyavrum Zeynebakman normal şekilde yaptırdık her türlü ıslanır orası sadece banyodan sonra kurularken orayı ıslak bırakmayın hiçbirşey olmaz ben çok dert etmiştim kendime neden düşmüyor diye doktora bile götürdüm
changeyourlife Zeynebakman bizim 3. gün düştü ben o bölgeye herhangi bişey sürmedim göbek bağı düştükten sonra banyo yaptırdık endişe etmeyin 14 güne kadar normal yakında düşecektir zaten güle güle büyütün bebeğinizi ☺️
_mercanligunler Zeynebakman Bizim 18. Gün falan düşmüştü,doktor normal geç düşenler olabiliyor demişti
manicurist Zeynebakman temizleme mendilleri var pembe kutuda onu hiç kullanmadınızmı genelde doktorlar yazıp veriyor ? Göbeğini ıslak bırakmamaya çalışın göbeğini koklayın birde kötü koku varsa hastaneye götürün bizimkinin 5 günde düştü göbeği